6 Ocak 2013 Pazar

Patlama Sonrası

       Top fırlatıldı. Hızlı bir dönüş. Masadaki herkes topa bakıyor çok geçmedi top yavaşladı ve sıfıra doğru yöneldi ve sekti. Yerdeki bahislerin toplamı 500 eurodan fazlaydı. Burası ne kadar küçük bir kumarhane olsa da heyecan büyüktü. Sıfırı geçen top on beşten sekti dört geliyordu hemen yanında yirmi bir vardı ve on euro yatırmıştım. Hızının son esintisi dördü geçip yirmi bire gelmesini sağladı. Evet beklediğim kazanç gelmişti. 350 euro kazanmıştım bu kazandığım en yüksek miktardı. Harika bir duyguydu kazanmak. Paranın bir kısmını keş diğer kısmını renk olarak aldım. Adrenalinim yüksekti. Enerjimi yanımda duran kız arkadaşım alacaktı bu gece çünkü yatak heyecanımızı katlayıp tekrar öldürecek olan sevişmekti.Gece yükseklerde ilerliyordu neredeyse 500 euro parayla ve elimde kız arkadaşımın eliyle kumarhaneden çıkarken yüzümüz gülüyordu. Espiriler patlatılıyor. Bir kaç kadeh daha viski içmek için üst kattaki bara geçtik ve sonrasın da zirveye ulaşmak isteyen bedenlerimiz birbirine kavuştu.Yorucu bir gündü sırtını döndü ve uyumaya başladı. Esmer teni geniş omuzlarından beline kadar güzeldi sırtı. siyah saçları ise yastığının üzerinde. Yatak soğudukça uykum kaçmaya başladı. Masanın üzerinde duran paraya baktım. Solda balkondan denize baktım. Duruyordu para yerinde, durgundu deniz bu gece ve dev dalgalardan sonra neydi bu dinginlik. Bir ironi miydi? Yoksa muhteşem duygular hissettiren zafer ve onun susmaz çığlıkları bu kadar mıydı? Peki şimdi ne olacaktı? Neden her oyuna başladığım anda ki heyecanımı ve tutkumu yaşatamıyorum? Neden bunların hepsi boşalma anına kadar ki zaman dilimiyle aynı tatta sonrası neden hep bir boşluk?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder