1 Mart 2014 Cumartesi

çişim var!
göbeğimden taşaklarıma baskı yapan,
beni zorlayıp, yatağımdan çıkartmaya çalışan
şaraptan arta kalan her şey
damarımdaki kırmızı kana alışmakta zorluk çekmeyen yoğun sıvı
çoktan alıştım ben sana

kaçmak istediğim bir bağımlılığa dönüştü yalnızlığım
kaçtıkça, karıştıkça insanlara ve en çokta kadınlara
yalnızlık komalarına girmeye başladım

sonra alkoller karıştı bana
sigara en büyük temsilcim oldu duvarda ki resimde
geride bıraktığım her şey, herkes bana ait olan ne varsa
artık benden bir parça hatıra ile...
eksildim
eksildikçe kendime yakınlaştım
ve gezgin bir aylak adam oldum sonunda
nerede ne zaman olacağımı benim bile kestiremediğim bir yolculuğun içerisinde
benden bi haber geçmişim
benden bi haber sokaklar

her yer yeni
her yer yabancı
her yer kadın kokusu
her yer boşalmış kliseler
her yer de yeni yalnızlıklar
ve beraberinde bir bar taburesinde bir kadeh daha yalnızlığa
tüm rasistlere, riyakar siyasetçilere, sübyancı dindarlara
ve tüm orospu çocukları kadar değeri olmayan amerikaya
ölümlerine!

müsadenizle işemeye gitmeliyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder