22 Mart 2014 Cumartesi

- Her zaman senin, gördüğüm en güzel kız olduğunu düşündüm.
- Gerçekten mi?
- Seni ilk gördüğümden beri.
- Bu çok hoş. Kendimi gerçekten iyi hissettim. Bunu bana başkaları da söylemişti ama bir anlam ifade etmemişti.
- Peki, neden? Sence dalga mı geçiyorlardı..
- Hayır öyle bir şey değil, bunun umurumda olup olmadığını da bilmiyorum. Sadece anlamsızlardı... Anlamsızlar... Biliyor musun, sen söylediğinde, bunu duydum... Gerçekten duydum..

Bir Rüya İçin Ağıt,


Mobilya satın alırsınız. Kendinize dersiniz ki, bu hayatım boyunca ihtiyaç duyacağım son kanepe. Kanepeyi alırsınız ve sonraki birkaç yıl boyunca, hangi işiniz ters giderse gitsin, en azından kanepe sorununuzu çözmüş olduğunuzu bilirsiniz. Sonra aradığınız tabak takımı. Sonra hayallerinizdeki yatak. Perdeler. Halılar.
Sonra o güzel yuvanızda kısılıp kalırsınız. Bir zamanlar sahip olduğun şeyler artık sizin sahibiniz olur.

Chuck Palahniuk, Dövüş Kulübü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder