18 Aralık 2013 Çarşamba

sevgilinin hayalleri

İlk gördüğümde yolun diğer yakasından ilerliyordu. Küt siyah saçları hafif dalgalıydı. Sadece ileriye bakarak yürüyordu. Hiçbir şeyin farkında değil gibi derin ve düşünceliydi bakışları. Durup arkasından bakmadım. Ben eve gidiyordum o da büyük ihtimalle fakülteye...

İkinci gördüğümde fakülteye gidiyordum o ise arkadaşlarıyla fakülteden çıkmış; belki bir kafeye belki bir restorana ya da sinemaya gidiyordu. Onu fark ettiğimde vücudumun kontrolünü kaybetmiş gibi ellerim saçlarıma gitti, yüz ifadem kendine göre şekillendi gözlerim ise kendini onun gözlerinden ayırmadı. Yanımdan geçip gittiler arkamı dönmedim. Bir kaç adım daha attıktan sonra dönüp izlemek istedim. Arkadaşlarından biri de dönmüş ve benim onlara baktığımı fark etmişti.

Üçüncü görüşümde kendimi kaybetmiş gibiydim. Fakültenin yakınlarında bir barda toplanmıştık arkadaşlarla. Bir İspanyol kızla konuşuyordum. Kafamı kaldırdığımda gördüm onu, yüzünde hâlâ o derin ciddi ifade vardı. Bir kaç defa göz göze geldik. Sigara sardığını gördüm ve arkadaşımdan izin alıp sigara içmek için dışarıya çıktım. Ondan önce çıkmak istedim. Barın önünde değilde karşısında ki tiyatro binasının önüne ilerledim ve sigaramı yaktım. Benimle oda konuşmak istiyor muydu görmek istiyordum. Kapıdan çıktı, yanıma değilde bir kaç adım ilerime geçip sigarasını yaktı. Hiç çevirmedi kafasını bana doğru ben ise onu izliyordum. Sanki tam karşımda sigarası içerken benim için oraya geldiğini düşünmememi söylemesinden çekinip bir şey yapmadım. Sadece izledim, ben onu o da yıldızları. Bordo bir pantolon giymişti, koyu yeşil montu ve kalın bir atkısı vardı bordo renginde. O akşam emin oldum işte.


İki hafta oldu neredeyse, hâlâ görmedim. Nerede bulabileceğimi bilmiyorum. Bir ay ömrüm kalmış gibi aceleyle her yerde gözlerim onu arıyor. Ama bulamıyorum. Yüzünü unutmamak için her gün hatırlamaya çalışıyorum. Öyle çok güzel ya da seksi biri değil. Sesini de hiç duymadım. Ama hiç şüphem yok bu şehre sanki onun için gelmişim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder